TÜM YAZILAR


Trendekiyabancı bu ay ücretsiz, öykü okumak isteyenlere duyuru!




Corona'da karantina günlerinde evde sıkılanlar için güzel bir haber var.. 


#TRENDEKİYABANCI Aylık öykü dergisi bu ay için ücretsiz erişime açılmış. 

Bu ayki teması ise "SIRT" kendileri başka bir fotoğraf kullanmış ama ben olsaydım bu yazımın başındaki fotoğrafı kullanırdım :) 


Uygulamayı Appstore ve Play Store'dan indirip 8. Sayısına ücretsiz ulaşabiliyorsunuz ve Öyküleri okumaya başlayabiliyorsunuz.

Hatta Dünya Klasikleri'nden beğenebileceğiniz eserler de yayında. 
Kaçırmayın, bo bol okuyun derim. 

Corona günlerinde evlerinde karantinada olan ve yapacak yeni şeyler arayanlara gelsin. 


Sırt konseptli fotoğraflar için Pinterest'te de bir pano oluşturdum. 
Can sıkıntısı işte Corona çabuk geçsin, hepimiz için sağlıklı günler geri gelsin dilerim 

Ayrıca telefon uygulamaları linkini de aşağıda ekledim. 

Google Play App :  http://bit.ly/2m9D9H7
Apple App Store : https://apple.co/2lFKVs7




0 yorum:

 

Design by Event Faculty

sayfa sonu

Diğer yazılar için minik ok işaretlerini takip etmelisin!