TÜM YAZILAR


Uzuuun ve Güzel Yılların olsun Duygu'cuğum :)



Dedim ki ; #duyguartık30

Bir yaş daha yaşlanmadım ben bugün.
Onlarca yılımı geride bıraktım
Günler aylar nasıl geçtiyse geçti gitti
Güzel anılarım  var eskilerden
Çok yaşlı değilim gençliğimin baharı sayılabilir bu yaşlarım
Gencim ben tabii ki, hala süte bisküvi koyar yerim mesela
Ya da pamuk şekere bayılırım.
Çizgi filmler izlerim de, işin ucunda ayrılık varsa her filme ağlarım.
Çocukça şeyler denilen herşeyi yapmaktan büyük bir zevk alırım.
Kimsenin önemsemediği şeyleri önemsemekten
Kimsenin değer vermediği şeylere değer vermekten
Daha çok insanın yapamayacağı şeyleri yapmaktan
Kimsenin görmediğini görmekten.
Maddi herşeyin çokça önemli olduğu bu dünyada manevi değerlerimin öyle çok tutarı varki
Hesap istesek altından kalkamayız mesela.
Bir kuşun bir evin bacasından ayrılışı da dahil tüm ayrılıklar olmasın diye dualar edebilirim mesela.
Elindekinin kıymetini bildikçe, o şeyin daha da değerlendiğinin farkında olarak büyüyen bir çocuk.
Elinde olmayanın değil, elindekinin kıymetini bilmek!
Dedim ya çocukça...

Artık çocuk olmayacağım anlamına gelmiyor bu 30 yaşım.
Güzel bir yaş olacağından öyle umutluyum ki
Ve ben bu yaşa gelene kadar
Ben bunca delirene kadar
Ben bunca eğlenene kadar
Her kim katkıda bulundu ise tişikkirlirimi borç bilirim.

Canım ailem sadece anne babadan ibaret değildir. Kardeş kuzen yeğen değil. Anne tarafı - baba tarafı ayrılmadan hep birlikte sanki hepimiz kardeşmişçesine Halalarım halam değil de ablalarımmış mesela, Teyzelerim teyze değil benden yıllar önce doğan ikizlerimmiş mesela. Abilerim ablalarım ikizlerim, şimdi hayatta olmayanlarım ama aklımdan birgün dahi çıkmayanlarım. Sürekli yanımda olmak isteyip  ondan bundan sebep yanımda olamayanlarım. Bana böyle sevgi dolu bir kalp verenlerim. Ve o kalbin içini tıka basa insan sevgisiyle dolduranlarım. Lakabı kardeş ama benden 5 yaş küçük olan ablam seni unutamam, seninle birlikte her düşüncemde destek olanlarım.

İyi ki varsınız.
Evet Duygu artık 30
Bildiğiniz gibi Duygu hala 3!
Oyunlar oynar, eğlenir, çılgınca kahkahalar atar, deliler gibi sevinir.
Tabii ki bunlar siz sevdiklerinden, ondan bundan topladığı sevgilerden gelir.

Ben artık öyle duygusal yazılar yazamayacak kadar yaşlandım.
Bir ağlarsam kimse durduramaz  beni.
Ondandır bundan sonra hep güleceğim.
Hemde bu yaşıma yaşlanana kadar hiç gülmemiş gibi.
Çok yaşlandım çook.
Siz de hep gülün ama hiç yaşlanmayın emi!

Instagramdan Takib Etmek İsterseniz Biz Çok Seviniriz.







0 yorum:

 

Design by Event Faculty

sayfa sonu

Diğer yazılar için minik ok işaretlerini takip etmelisin!