TÜM YAZILAR


L’OCCITANE Pivoine CC Skin Tone Perfecting Cream Light - Peony Şakayık CC Krem


Bu ürünü benim aldığım zamanda tek renk tonu vardı. Krem yapısı ise beyaz ve içerisinde ince tanecikli granüllerle renklendirici içeriyor. Cildiniz ile ilk temas anından itibaren harakete geçen bir partikül yapısına sahip. Kokusu oldukça güzel ki Şakayık çiçeğinin özü olduğunu düşünürseniz, parfüm gibi bile düşünülebilir.

Çoğu zaman fondöten kullanmadan makyajımı üzerine rahatlıkla yapabiliyorum. Zaten adından da anlaşılacağı üzere kusursuzlaştırıcı CC krem diye geçiyor.
Benim tek sorunum Güneş Koruyucu krem ile birlikte kullanmayı sevmediğim için yaz aylarında güneş kremi tercihim olduğu için makyaj bazı güneş kremi olarak düşünüyorum.

Tek renk tercihim olduğu zamanda aldığımı söylemiştim. Bu sebeple ten rengime biraz koyu kalabiliyor. Işıltısını cildi pürüzsüzleştirmesini seveceksiniz diye düşünüyorum.


Fiyatı piyasadaki CC kremlere oranla üst segment kalıyor diyebiliriz. 
Markanın genel olarak fiyat politikası ve ürün içerikleri olarak üst segmenti tercih ettiğini düşünebilirsiniz. Ancak bu fiyata cilt tipinize göre alabileceğiniz başka CC kremlerde olabileceğini unutmamak gerekir. Deneyimlemekte fayda olacağını düşünüyorum.

Kremi severek aldım ve severek kullanıyorum. Kullanım sıklığınıza göre 3 ile 5 ay arasında bir zaman diliminde kullanabileceğinizi düşünüyorum. 

Genel olarak araştırmalarımızda ise aşağıda belirttiğim yazılara da ulaşabilirsiniz.


Pivoine CC Skin Tone Perfecting Cream Light - Peony Şakayık CC Krem SPF 20


İnce ve nemlendirici dokusu ile cildin nefes almasını sağlarken, ultra doğal bir uygulama sağlar;


-Cilt yapısı kusursuz şekilde eşit ve berrak


-Cilt tonu taze ve ışıltılı


- Keskin cilt kusurlarının görünümü azalmış


-Cilt konforlu ve korunmakta (SPF 20)


Cilt anında güzelleşir. Gün boyunca taze, ışıltılı ve eşit bir doku sağlar.


TONLAR: Daha taze ve pembemsi bir cilt tonu için “light” tonu, anında ışıltı için ise “medium” tonu kullanınız.

CC Kremler, ciltle temas ettiği zaman cildin doğal tonuna göre adapte olan pigmentleri içeriyor.
CC Krem’in içerdiği pigmentler cilt tonunu eşitliyor. Doğal görünüm ihtiyacını karşılayan CC Kremler, bir makyaj bazı olarak kullanılarak mükemmel sonuçlar ortaya koyuyor. 
CC krem, incecik kremsi yapısına rağmen tüm sivilcelerinizi, güneş lekelerinizi, çillerinizi, kızarıklarınızı mükemmel bir şekilde kapatıyor. Koyu lekeli bölgelere birkaç kat da sürebilirsiniz. Üstelik yüzünüzde ağırlık hissetmiyorsunuz.
Gölge
CC kremler, ciltle temas ettiği zaman cildin doğal tonuna göre adapte olan pigmentler içerir.
Fondöten
CC kremin içerdiği pigmentler cilt tonunu eşitler. Doğal görünümlü sonuçlar için ihtiyacınız olan tek şey CC kremdir. Daha sofistike sonuçlar için ise, CC kreminizi kusursuzlaştırıcı bir makyaj bazı olarak kullanabilirsiniz. Bu sayede fondöteninizi uygulamanız çok daha kolay olacaktır!


duygununblogu





 

Design by Event Faculty

sayfa sonu

Diğer yazılar için minik ok işaretlerini takip etmelisin!