TÜM YAZILAR


o'nun içinde yok olmak -kafkaokur (gökhan demir)





















ben yeter mi, seninle gidemediğim yollara
tam kendimden kurtulmuşken
zaman ilerliyor, içinde duruyorum,
güneşin her batışında umutlarımın yerle yeksan oluşunu seyrediyorum.
senin bana verdiklerin kadar değilim, senin benden aldıkların kadar değilim.
tüm her şeyiyle sadece sende özgürüm pine.
yıkılmayan bir hayat görmedim hiç. bir varlığın hatasını yargılayacak ve affetmeyecek
güçteyiz. geriye değil, kişinin kendi içine döndüğünü gördüm hep. kendi içine dönen,
yanılgılardan çıkan acılar, en güzel şarkılar büyüyen acılardan çıkar. en güzel
öyküler yalnızlıklardan. sokakların tavanı yok, kapısı da. tavanı olmayan bu sokaklar
dar geliyor artık bana. zamanda kaybolmuş gibiyim.
yazgım kayboldu. kendime dönemiyorum. 
herşeyin anlamsız olduğunu öğrendim.
unsur, takıntıların kökeninde bütün acıları yaşamış, bütün üzüntülerin, bütün kaybolan
güzel anların sonsuz hazzını yaşayan bir merhametsizliğin var. 
geri getirmeyecek misin pina?
her şey aynı gibi ama her şey benzersiz
bön bön aynaya bakıyorum hiç birşey göremiyorum
kanı;yokluk.
inşa ettiğim her şeyin tekrar, tekrar, tekrar yıkılması
yokluğunun yokluğu
her şey durdu ve ben kaybettim
sen yeter mi, benimle gidemediğin yollara

not: pina, güneş'in

l'enfer c'est les autres

0 yorum:

 

Design by Event Faculty

sayfa sonu

Diğer yazılar için minik ok işaretlerini takip etmelisin!