TÜM YAZILAR


Huzurun içinden yazıyorum.



Yazıyorum yazıyorum.
Sürekli hızlı akan kanımı düzene sokmak için..
Bu hikayeleri uydurduğum dakikalar içinde damarlarımda dolaşan kan akışının hızını yavaşlatmak için..
Normal hayatımın akışını, normal insanların akışı ile kıyasladığımda yaşam süremin ne kadarını yaşıyor tüketiyorum bilmiyorum.
Tüketmeyi mi seviyorum, yoksa anı mı yaşıyorum, kendime hep sorup duruyorum..
Kendime soru sormayı da pek sevmiyorum aslında, sadece yaşamayı seviyorum ben..
Dolu dolu, koşa koşa, yardıra yardıra..
Bunalıyorum evet dar sokaklara çıktığımda.
Çıkmaz sokaklarda etkilemiyor beni, ani bir manevra ile geri döön diğer sokağı denee.
Anlatamam kimseye, beni bilen bilir..
Ben de akıl aramak biraz gereksizdir.
Sorgulamak beni anlamsız..

Anlamını aramadığım bu dünyanın darlığı da muamma
Sonsuz bir hayat dilemedim hiç, sonsuz para dilemedim, sonsuz sevgi ve sonsuz insan diledim.
"Güzel insan" diledim benim deyimimle..

Güzel mi güzel insanlar biriktirdim bu güzel hayatımda..
Güzel ışıklarını saçtılar hayatıma, iyi varsın dediğim her bir sevdiğim..
Zor günler geçirdim mi bilmiyorum ben hepsini güzellikler sayesinde hissetmeden atlattım.
Bazen beynime oyunlar yaptım..
Söylenmeyen sözlerim..
Bazen de bakmayan gözlerim..

Sakinliyorum tabii içimdeki fırtınalar dindiği ara..
Çok çok nadir olsa da..

duygununblogu

 

Design by Event Faculty

sayfa sonu

Diğer yazılar için minik ok işaretlerini takip etmelisin!