TÜM YAZILAR


DIADERMINE CREMA DE DIA HIDRATANTE



Uzun yıllarca kullandığım bu nemlendirici kremden bahsetmek istiyorum.

Ürünün pembe kapağının hissiyatını olduğu gibi yüzünüzde hissedebiliyorsunuz diye bahsetsem tam olarak yeridir.
Krem yapısı olarak oldukça iyi sürülen ve su bazlı kremleri andıran bir histe ve cildinize uyguladıktan sonra emilimi oldukça rahat olan bu krem Vitamin E, Provitamin B5 ve UVA/UVB filtreleri içeriyor. 
Sağlıklı Filtreler sizi yaşlanma etkilerine karşı korurken cildinizin sağlıklı kalmasına ve genç görünmesine sebep oluyor..
Gündüz ve gece temiz cildinize uyguladığınızda cildinizin ışıldadığını siz de fark edeceksiniz.
Ve en en en önemlisi benim cildime ben asla bir nemlendirici krem süremezken bu kremi nasıl rahatlıkla sürebildiğimi söylemeden edemeyeceğim. En ufak bir sivilce, yağ bezesi yada bilimum yüzü kusurlu gösterecek hiçbir şeyi cildimde oluşturmuyor. Diğer kullandığım nemlendiricilerle kıyaslama dahi yapamam. Yağlı bir cilde sahibim yüzüme su'dan başka bir şey  sürmeme taraftarı olarak ben bu nemlendiriciyi yaklaşık 6-7 yıldır kullanıyorum.
Eğer cildiniz, kutu, karma ve yağlıya dönük ise de kullanabilirsiniz. her cilt tipi için uygun.

Yıllardır kullandığım bu ürünü denemenizi tavsiye ederim.
Makyaj altı bazı olarak ta rahatlıkla kullanabileceğiniz, bir nemlendirici kremdir.
Makyajınız ile birlikte cildinizi oldukça pürüzsüz gösterecektir.

Cildinizin asıl ihtiyacı olan nemi bu krem ile oldukça uzun süre koruyacağınızdan hiç şüpheniz olmasın.
Tüm gün cildinizde enfes bir koku ile dolaşmak ise ürünün artı bir özelliği, ferah insana cildini sevdiren bir kokusu var.
Ben beğeniyorum.
Üstelik cilt nemlendiricilerin neredeyse su kıvamında olduğunu düşünürseniz cildinize sürüş kıvamını da oldukça beğeneceğinizi düşünüyorum.
Fiyatından bahsedersek ürünün size sağladığı özelliklerin yanında ve diğer nemlendiricilere oranla çok daha ucuz olması dikkat çekecek şekilde inanılmaz.

Sizin de önerebileceğiniz ya da kullandığınız cilt kremleri var ise yorum bırakmayı unutmayınız! 


who is @eventfaculty


 

Design by Event Faculty

sayfa sonu

Diğer yazılar için minik ok işaretlerini takip etmelisin!