TÜM YAZILAR


Ve karşınızda bayan P!NK







Alecia Beth Moore, Pink adını Rezarvuar Köpekleri filminin oyuncusu olan Steve Buscemi’ye benzerliğinden dolayı arkadaşlarının bu ismi takmasıyla almıştır.

Benim Pink’e ilk rastlamam bir tv kanalında albüm tanıtımının konserlerinden birinde olmuştur.
Dışarıda herkesin “bardaktan boşanırcasına” dediği benimse “yağmur damlalarının gökten düşmeye bile yer bulamayıp birbirine çarpışarak eğlenmesi” olarak nitelendirdiğim şekilde yağmur yağdığı bir günde evden çıkmaya üşenip tv izlemeye karar vermiştim hatırlıyorum.
İyi ki de böyle bir karar vermişim, belki de tanışmam çok daha geç olabilirdi.

Pink, Pensilvanya da sarışın ve mavi gözlü bir bebek olarak dünyaya geldiğinde dünyaya bu denli yayılacağı kimsenin aklına gelmemiştir elbette.

Büyüyüp bu mesleğe atılmak istemesindeki sebebi babasının onu uyutmak için bestelediği ninnilerdir.  İyi ki bu işi yapmış dediğim gözde sanatçımdır kendisi.

Konser videosunu izler izlemez bütün şarkılarını dinlemeye başladım. Ardından hayatını araştırmak, kimdir nereden gelmiştir diye bakınırken, hayranı olup kaldım.
Özgür tavrı ve özgüvenli edası, hayata karşı duruşunu
Kendime benzettiğim oldu sıklıkla.

Öyle mütevazı bir hayat yaşıyor öyle sakin ve mübalağasız ki sanırsın onca konser hazırlığını ve onca insanla dostluğunu görseniz. Bütün o güzelliği yaşatan insan
bizim ülkemizde yaşayan biri olsa diyorum ve konuyu burada bırakıyorum.

Bir video koyuyorum izleyin sahnede neler yapıyor.


şimdi biraz olsun anlatabildiğimi düşünüyorum bu kadını neden sevmeniz gerektiğini...

#aleciabethmoore #bethwish #pink 








0 yorum:

 

Design by Event Faculty

sayfa sonu

Diğer yazılar için minik ok işaretlerini takip etmelisin!