TÜM YAZILAR


Duman - Darmaduman Albüm - Yürek Şarkı ve sözleri




Varamadım doyamadım kokusuna tadınaAdım adım kovaladım bulamadım iziniSalınarak gezinerek beni deli ediyorÖlene dek mezara dek yüregimi yakıyorAman Allah..Ölene dek mezara dek yüregim yanıyorBu ne kaçış bu ne gidişÖyle delice bir aşkVarılamaz dönülemezGel benimle dolaş aman allahÖlene dek mezara dek gel benimle dolaşAhh kimin için atıyor bu yürekSöyle kimin için atıyor bu yürekNapıp ediyor sevdigini üzüyor Aklımız ermez aman allahNaz mı ediyor gözlerimi süzüyorAh geri gelmez..Alışamam degişemem gelemedim oyunaUzanırım erişemem tutamadım eliniiDeli gönül dayanamaz bildigini okuyorSevilemez sarılamaz yine seni arıyorAman AllahÖlene dek mezara dek yine seni arıyo


0 yorum:

 

Design by Event Faculty

sayfa sonu

Diğer yazılar için minik ok işaretlerini takip etmelisin!