TÜM YAZILAR


Yine sana yazdım. Galiba benim yazılarım hep sana olacak...



Artık bir damla yaş senin yokluğun.
artık ne anlatsam sana dair ne hatırlasam sana dair
Hep ağlamaklı hep içim dolu ve sevgi yığını kalmış gibi.
Sensizliğin bilmem kaçıncı gününde ben (Bildiğim 1175  gündür yoksun yanımda)
sensiz nasıl vakit geçirdiğim belli değil.
Eskisi gibi olmayan hiçbir şey beni mutlu edemiyor.
Mutlu olmak istemiyorum da, ben böyle rahatım.
Seni hatırlamak, hatıralarımda yaşatmak, bana öğrettiklerini hatırlamak...
Senin yokluğunda sensizliği sindiremedim hiç hayatıma. Sanıyorum da olmayacak.
Geçmeyecek sensiz kalmanın acısı, yokluğunun vurgunu, gidişinin matemi.
Nasıl gerçekleşti nasıl bitti onu bile düşünemiyorum. 
Dün gibi seni yoğun bakım kapısında beklediğim dakikalar.
Kapı aralansın da azıcık ucundan ayaklarını göreyim .
Ah o yerinde durmaz yaramaz ayakların.
Oturduğun yerden, örgü örerken, bir şey düşünürken, hepimizin gözlerine sevgiyle bakarken yerinde durmayan ayakların, bir sağa bir sola istemsizce ve bilmeden salladığın ayaklarının minnacık bir kısmını görebilmek.
Sen yoğun bakımda yataken, ben kapında hiç tereddütsüz iyileşeceğin günlerin umuduyla nefes aldım.
Dışarıya çıktığımda camının dibinde sigaramı içtim.
İçeri girdiğimde yine kapının dibine oturdum.
Kalbim kalbinden uzaklaşmamalı diye düşündüm hep.
Yanlış mı yaptım?
Senin yokluğunu hiç düşünmemiştim ki...
Yalnızlığıma iyi gelen kadın.
Sen bana masallar anlatan, rüyaların aslında hayata dair olmadığını korkulu rüyalarımı önemsemememi öğreten kadın. 
Seviyorum seni 
Yokluğun varlığın ile kıyaslanamaz bir boşluk, gidecek yerim yok, bakacak ayaklarım yok.
Sensizliğin en derin duygularla yaşandığı günlerim oldu mesela
Hiçbir şey yapamadım sensiz. Yapamıyordum.
Hayatımın öylece akıp gitmesini bekliyorken, oğlum olacağını öğrendim.
Tabii ki hayatımı ona bağladım ve tabii ki geleceğimi onun için ve ona  planlıyorum.
Güzel bir erkek oldu, efendi ve anlayışlı olduğunu düşünüyorum onunla çok mutlu bir hayatım olsun istiyorum.
Senden öğrendiklerimi ona aktaracağım.
Ona güzel ve mutlu yaşamayı öğreteceğim.
Umarım beni, en az benim seni sevdiğim kadar sever.
Başka da bir dileğim yoktur bu hayattan şimdilik.
Yüzüme bakınca mutlu olan bir adamım var. Bir de beni görünce boynuma sarılıp annemm... Diyen.
Tamam işte benim hayatım senden sonra böyle geçiyor.
Bu arada Oğlumun doğum günü, tesadüfün böylesi senin doğum günün ile aynı gün oldu.
Bunu da, hayatın bana hediyesi olarak yorumladım.
Ananem iyi ki vardın ve iyi ki seni çok sevdim.
Işıklar içinde uyu...





 

Design by Event Faculty

sayfa sonu

Diğer yazılar için minik ok işaretlerini takip etmelisin!