TÜM YAZILAR


Ne yazık ki seni yanlış tanıdım... Sagopa Kajmer


Seven sevdiğine böyle mi yapar sen

güneşi mi karartıp kaçar gider
bu karanlıkta tek başımayım neden nakarat 

Ama olmaz bu kötü gidişe bir son vermem gerekir 
Ama olur istesem dünyalara kavuşurum inan

Korkarım ama galiba bütün bu olanlara dayanamam ama hazırım
sen giderken adımlarımı sayarım 
heyhat! ne yazık seni yanlış tanıdım sanırım

hey giden 
ardına hiç dönüp bakmadan gidebilen
kalbinde zerre payımda mı yok 
nedennn tut elimi
Geri gelmeyen zamanım yitirilen

Ama olmaz bu kötü gidişe bir son vermem gerekir 
Ama olmaz bu kötü gidişe bir son vermem gerekir 
Ama olur İstesem dünyalara kavuşurum inan 

Korkarım ama galiba bütün olanlara dayanamam ama hazırım 
sen giderken adımlarımı sayarım
Hey hat ne yazık seni yanlış tanıdım sanırım.




Başka bir versiyonu ise şöyle 






Bu ikilemlerin arkasında çok şey var 

Hiç bir şey bir neden değilki, 
Ama hak ettiğimi düşündüğümde hiç de adil değilki 
Sen nesin ve kimsin ? Sal yaralı balıkları gitsin, misina artık çok gergin 

İster istemez her şeyim sende rehin 
Ne yanlış bir karar masası, sen ne kötü bir hakimsin 
Bu ne zor bi dosya, sen ne kolay bir kararsın 
Senden görünmüyor önüm, meğer ne kolaymış fikri ölüm. 

Hep anlatırdı sevdiklerim; "böyleyken böyle olur".Söz söylenir göz dolar, Haziranlar Şubat olur! 
İhtimallerimi düşünürüm ve ihmallerimi yoklarım, 
İçimden ayrılık şarkıları bestelerim ve söylerim. 

Ben deli dolu biriyim, ama şu an sadece doluyum, 
Kırılmış bir sağ kolum, 
Gönlü bir hayli kırık, yapayalnız, bomboş bir yolum (beenn) 
Beni arayan orda bulur, sözün bittiği yerde bekliyorum. 
Canım malum, yarım eksik, bu kadar mı kolay çeker insan sevdiğinin şakaklarına tetik 
Sanki sen bir avcı, bense infilak eden keklik 
Vakit durdu, bu acı beni boğdu, bittim şimdilik. 

Ama galiba, bütün bu olanlara dayanamam, ama hazırım 
Sen giderken adımlarını sayarım 
Heyhat ! Ne yazık seni yanlış tanıdım sanırım. 

Ama galiba, bütün bu olanlara dayanamam, ama hazırım 
Sen giderken adımlarını sayarım 
Heyhat ! Ne yazık seni yanlış tanıdım sanırım.



Teşekkürler Sagopa

0 yorum:

 

Design by Event Faculty

sayfa sonu

Diğer yazılar için minik ok işaretlerini takip etmelisin!